Efektywność osobista

„Muszę konsekwentnie dążyć do wyznaczonych celów, muszę konsekwentnie dążyć do wyznaczonych celów, muszę (...)” to współczesna mantra wielu pracowników. Presja osiągnięć jakiej często jesteśmy poddawani powoduje, że pracujemy dłużej i więcej, co wcale nie znaczy, że bardziej efektywnie. W natłoku spraw i obowiązków, coraz trudniej określić nam priorytety, a także zakres własnej odpowiedzialności. Nie do końca zdajemy sobie sprawę, które rzeczy są ważne, które istotne, a które można pominąć lub zdelegować. Analizując swój dzień pracy, możemy dostrzec, jak wiele działań wykonujemy niepotrzebnie, które w konsekwencji prowadzą do narastających problemów z terminowością i efektywnością.

Często zamiast czuć zadowolenie  czy satysfakcję z wykonanego zadania, w pośpiechu odznaczamy  je na liście rzeczy zrobionych i w pośpiechu przechodzimy do kolejnego, zapętlając spiralę stresu i problemów. Wiele aktywności wymaga od pracowników maksymalnego skupienia, a to prowadzi nas do dokonywania wyborów. Nasza skuteczność zależy w głównej mierze od podejmowanych decyzji i ustalenia priorytetów. Dzięki świadomemu planowaniu i realizacji zadań, jakość naszej pracy wzrośnie i pozwoli na zaoszczędzeniu wielu godzin, a nawet dni.

W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę oraz udoskonalą swoje umiejętności m.in. w zakresie określania hierarchii zadań, technik komunikacji, wyznaczania celów i monitorowania efektów pracy, metod planowania, narzędzi wspierających podejmowanie decyzji, podnoszenia jakości pracy, radzenia sobie z trudnościami i problemami.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu:

  • zwiększenie jakości i efektywności pracy
  • umiejętne dokonywanie wyborów
  • wzrost umiejętności interpersonalnych
  • podniesienie umiejętności komunikacyjnych
  • usprawnienie delegowania zadań
  • zmniejszenie poziomu stresu
  • poznanie metod i technik planowania
  • zwiększenie komfortu pracy
RHR +