Emisja głosu/ Praca nad głosem

Dla wielu osób zatrudnionych w działach obsługi klienta, call center czy help desk, wykorzystywanie narzędzia mowy jest najistotniejszą częścią pracy. W trakcie całego dnia aktywności, dziesiątek telefonów i przeprowadzonych rozmów, nasz głos się „zużywa”. Nie jest tak lekki, pełny energii jak na początku dnia. Ze względu na jego przeciążenie, każda następna rozmowa będzie coraz trudniejsza. Klient po drugiej stronie to odczuwa. Brak „uśmiechu” i dynamiki w naszym głosie może zinterpretować jako brak zainteresowania.

Jeśli chcemy być nie tylko słyszani, ale również słuchani, powinniśmy nauczyć się zmniejszać poziom stresu, pracować nad zachowaniem „zimnej krwi”, aby nasz głos przyciągał uwagę i wspierał osiąganie przez nas celu, do którego dążymy. Praca nad emisją głosu pozwoli zwiększyć również komfort pracy.

Na naszych warsztatach z emisji głosu, będziemy pracować wraz z uczestnikami m.in. nad: prawidłowym oddechem, tempem mówienia, modulowaniem i wzmocnieniem głosu, intonacją, artykulacją, rytmem, barwą, tonem głosu, a także unikaniem błędów językowych oraz dbaniem o higienę aparatu mowy.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu:

  • zwiększenie komfortu pracy
  • poznanie metod kształtujących prawidłową komunikację i emisję głosu
  • unikanie przeciążeń głosu
  • poznanie efektywnych technik i ćwiczeń wzmacniających głos
  • zmniejszenie poziomu stresu w rozmowach
  • zwiększenie jakości obsługi klientów
  • budowanie umiejętności swobody wypowiedzi i pewności siebie
  • podniesienie umiejętności kontrolowania głosu
  • zwiększenie efektywności rozmów z klientami
RHR +