Techniki sprzedaży

W kontaktach z naszymi klientami korzystamy z różnych technik i narzędzi, które pozwalają nam na uzyskanie zakładanego efektu. Najczęściej techniki sprzedaży dobieramy intuicyjnie, opierając się na wcześniej zdobytych doświadczeniach, czy też metodą tzw. prób i błędów. Nawet dobrej klasy handlowcy popadają w rutynę i zdarza się, że te same metody stosują w relacji z „niepodatnymi” jak i z „podatnymi” klientami. Taka postawa niejednokrotnie kończy się impasem w rozmowie handlowej. Nieumiejętny dobór narzędzi może ograniczyć efekty naszej pracy.

Sprawne operowanie technikami sprzedaży pozwala nam na uzyskanie szeregu informacji związanych z oczekiwaniami klienta, jego wymaganiami, a nawet ukrytymi intencjami, które niejednokrotnie są najistotniejszym czynnikiem skłaniającym go do dokonania wyboru naszej oferty / produktu / usługi i w efekcie  zakupu.

Na szkoleniu prześledzimy proces sprzedaży od jego otwarcia, poprzez diagnozowanie potrzeb, budowanie zaufania, wykorzystywanie odpowiedniej argumentacji, wzbudzanie zainteresowania, aż do finalizowania sprzedaży.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu:

  • wzrost wiedzy w obszarze narzędzi sprzedażowych
  • poznanie szeregu technik sprzedażowych wykorzystywanych na co dzień przez najlepszych handlowców
  • zwiększenie efektywności działań sprzedażowych
  • podniesie świadomości swoich mocnych stron i tzw. obszarów do pracy
  • budowę długofalowych relacji z klientem dzięki precyzyjnej diagnozie potrzeb
  • świadome dobieranie odpowiednich technik sprzedażowych
  • budowa profesjonalnego wizerunku działu handlowego
  • wzrost skuteczności prowadzonych rozmów handlowych
  • zmniejszenie ilości błędów wynikających z ograniczonej świadomości i wiedzy na poszczególnych etapach procesu sprzedaży
RHR +