Komunikacja mailowa z klientem
Podobno codziennie wysyłanych jest około 40 miliardów e-maili. Przeciętny pracownik wysyła ich około 40 dziennie, a otrzymuje aż 121. Mail stał się główną formą komunikacji pisemnej. W kontaktach zawodowych z klientami spędzamy prawdopodobnie więcej czasu na korespondencji mailowej niż na rozmowach telefonicznych czy spotkaniach twarzą w twarz.
Ty, Twoja firma i Twoja oferta mogą wywołać negatywne wrażenie już poprzez niewłaściwą komunikację mailową — jeśli wiadomość jest napisana niechlujnie, niekonkretnie lub niezgodnie z zasadami savoir-vivre w sieci. Uniwersalne zasady grzeczności, kultury osobistej i dobrego wychowania są równie ważne w kontaktach online, jak w tych bezpośrednich.
Dlatego warto znać zasady, którymi należy się kierować, pisząc maile do klientów oraz współpracowników. Dzięki temu klient nie odrzuci Twojej oferty od razu, a Twoja firma zyska pozytywną opinię. Choć napisanie poprawnego e-maila wydaje się proste, kryje w sobie wiele pułapek.
Nasze szkolenie dostarczy Ci praktycznych wskazówek i użytecznych narzędzi, które pomogą zaprezentować się w najlepszym świetle. Dzięki nim klient odbierze Ciebie i Twoją firmę jako profesjonalnych partnerów, z którymi warto robić biznes.
Cele i korzyści z uczestnictwa w naszym szkoleniu:
- Uczestnik uświadomi sobie co z tego co stosuje w komunikacji mailowej robi dobrze a jakich elementów powinien unikać.
- Poznanie zasad efektywnej komunikacji mailowej.
- Doświadczenie tego jak powinna wyglądać profesjonalna komunikacja mailowa w biznesie.
- Zdobyta umiejętność zastosowania zasad savoir-vivre w komunikacji mailowej ze swoimi Klientami.
- Poznanie najczęstszych błędów występujących w komunikacji mailowej.
- Uświadomienie sobie mechanizmu powstawania negatywnych projekcji wynikających z interpretacji maila od Klienta.
- Uczestnik będzie potrafił dopasować maila formą i treścią do stylu osobowości i preferencji Klienta.
- Praktyczny warsztat pisania maili na bazie swoich własnych przykładów i Klientów.