Marcin Supranowicz
Marcin Supranowicz
Praktyk Zarządzania z wieloletnim doświadczeniem, certyfikowany trener i konsultant zarządzania. Absolwent Studiów Menedżerskich MBA i Pedagogiki Opiekuńczo-wychowawczej Uniwersytetu w Białymstoku. Studiował również psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim
w programie MOST.
Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania Pearson-Edexcel. Ukończył Szkołę Trenerów Fundraisingu zgodną ze standardami European Fundraising Association. Uzyskał certyfikat Green Belt, IFSS Institute for Six Sigma. Obecnie jest w procesie certyfikacji coacha ICF.
W latach 2006-2012 pracował jako z-ca dyrektora hotelu QH Wrocław, a później jako Specjalista ds. Optymalizacji Procesów w Qubus Hotel Management wspierając projekty otwarcia pięciu nowych hoteli od pomysłu do w pełni funkcjonującego hotelu (QH Kraków, QH Kielce, QH Łodź, QH Gdańsk i QH Bielsko-Biała), budował od podstaw i wdrażał standardy jakościowe w sieci, strategię rozwoju zasobów ludzkich, systemy wspierające zarządzanie jakością z wykorzystaniem środowiska MS SharePoint. Prowadził projekty optymalizacyjne w hotelach oraz centrali
w obszarach: działów operacyjnych, HR, jakości, sprzedaży i marketingu, księgowości, dziale wsparcia technicznego. Autor standardów kwalifikacji zawodowych branży hotelarskiej opracowywanych dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Wdraża autorskie narzędzia w obszarach obsługi klienta, rozwiązywania problemów, prezentowaniu i innych. Z racji doświadczenia zawodowego specjalizuje się w zakresie szeroko pojętego zarządzania, wdrażania zmian, poprawy jakości obsługi klienta, ekspert CX i optymalizacji procesów organizacyjnych.
Prowadzi autorski program rozwoju kompetencji menedżerskich „Silny menadżer”, z którego korzystają dyrektorzy, kierownicy zespołów.