Techniki sprzedaży
W kontaktach z naszymi klientami korzystamy z różnych technik i narzędzi, które pozwalają nam na uzyskanie zakładanego efektu. Najczęściej techniki sprzedaży dobieramy intuicyjnie, opierając się na wcześniej zdobytych doświadczeniach, czy też metodą tzw. prób i błędów. Nawet dobrej klasy handlowcy popadają w rutynę i zdarza się, że te same metody stosują w relacji z „niepodatnymi” jak i z „podatnymi” klientami. Taka postawa niejednokrotnie kończy się impasem w rozmowie handlowej. Nieumiejętny dobór narzędzi może ograniczyć efekty naszej pracy.
Sprawne operowanie technikami sprzedaży pozwala nam na uzyskanie szeregu informacji związanych z oczekiwaniami klienta, jego wymaganiami, a nawet ukrytymi intencjami, które niejednokrotnie są najistotniejszym czynnikiem skłaniającym go do dokonania wyboru naszej oferty / produktu / usługi i w efekcie zakupu.
Na szkoleniu prześledzimy proces sprzedaży od jego otwarcia, poprzez diagnozowanie potrzeb, budowanie zaufania, wykorzystywanie odpowiedniej argumentacji, wzbudzanie zainteresowania, aż do finalizowania sprzedaży.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu:
- wzrost wiedzy w obszarze narzędzi sprzedażowych
- poznanie szeregu technik sprzedażowych wykorzystywanych na co dzień przez najlepszych handlowców
- zwiększenie efektywności działań sprzedażowych
- podniesie świadomości swoich mocnych stron i tzw. obszarów do pracy
- budowę długofalowych relacji z klientem dzięki precyzyjnej diagnozie potrzeb
- świadome dobieranie odpowiednich technik sprzedażowych
- budowa profesjonalnego wizerunku działu handlowego
- wzrost skuteczności prowadzonych rozmów handlowych
- zmniejszenie ilości błędów wynikających z ograniczonej świadomości i wiedzy na poszczególnych etapach procesu sprzedaży