Prowadzenie spotkań

Prawie codziennie mamy okazję uczestniczyć w różnego rodzaju spotkaniach, mniej lub bardziej oficjalnych. W ich trakcie omawiamy pomysły, zadania, cele i ważne sprawy z punktu widzenia stanowiska, działu, projektu czy firmy. Sprawnie przygotowane i poprowadzone spotkanie daje uczestnikom poczucie dobrze wykorzystanego czasu, a końcowe wnioski pozwalają usprawnić pracę i rozwiać wiele niejasności. Nierzadko mamy jednak wątpliwą przyjemność brania udziału w zebraniach, na których pełno jest pobocznych tematów, nieistotnych kwestii, chaosu komunikacyjnego czy zwyczajnego znudzenia.

Osoba prowadząca spotkania musi mieć świadomość, że zapraszając uczestników na zebranie, może zaburzyć rytm ich codziennej pracy, co z reguły skutkuje irytacją uczestników, a także tworzenia się trudnych sytuacji na forum zespołu. Oprócz podstawowych kwestii takich jak m.in. znajomość reguł organizacji spotkań, informowanie uczestników o jego planie, miejscu, formie czy określeniu tematów, prowadzący musi wykazać się szeregiem kompetencji usprawniających przebieg spotkania, panowania nad nim i pozwalających reagować na różne nieprzewidziane sytuacje.

Na naszym szkoleniu poszerzymy wiedzę oraz wzbogacimy umiejętności uczestników m.in. w zakresie odpowiedniego przygotowania i prowadzenia spotkań, pobudzania aktywności uczestników zebrań, sposobów reagowania na trudne sytuacje, budowania ciekawego i interesującego wystąpienia, panowania nad emocjami i zachowaniem uczestników spotkania, technik tworzenia argumentacji czy narzędzi skutecznej komunikacji.

Jakie korzyści przeniesie udział w  szkoleniu:

  • optymalizacja czasu spotkań
  • umiejętne przygotowanie i prowadzenie zebrań
  • poznanie technik wzbudzania zainteresowania
  • zwiększenie aktywności uczestników zebrań
  • sprawne radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
  • budowa wizerunku wprawnego mówcy i organizatora
  • analizę własnego stylu prowadzenia spotkań
  • poznanie metod panowania nad stresem i emocjami
  • usprawnienie komunikacji
  • zmniejszenie dekoncentracji uczestników w trakcie spotkań

Zapytaj o:

RHR +